טיפול בצלקות, אקנה ואחרות

צלקות בפנים עלולות להופיע ולהשאיר על הפנים צורה לא יפה שאינה תורמת למראה הכללי. צלקות אלה עלולות להופיע לאחר חבלה, פציעה מחפץ חד או לאחר אקנה חריפה.

אנשים רבים סובלים מחורים קטנים בפנים (המכונים "חטטים") או צלקות אחרות המזכירות תאונה ישנה או חבלה כלשהי שנגרמה בעבר.

הצלקות בפנים אינן תורמות רבות לביטחון העצמי ולדימוי העצמי של הסובל מהם, וכאשר הן מופיעות בגיל ההתבגרות הן עלולות לגרום לקושי רב.

כיום קיימות שיטות שונות לטשטוש צלקות בפנים, המאפשרות להפחית את הבולטות של הצלקת ולספק לפנים מראה חלק ואסתטי יותר. אך חשוב מכל, להימנע ככל שניתן מפציעת הפנים, ובכך לא להזדקק לטיפולים השונים כנגד הצלקות.
טיפול להעלמת הצלקות
במידה והצלקות כבר הופיעו, קיימים מספר סוגי טיפול המאפשרים העלמת צלקות בצורה יעילה ואלגנטית. סוגי הטיפול המדוברים כוללים פילינג כימי, שימוש בלייזר, זריקות שונות ושיטות נוספות העוזרות לצמצום הצלקת והחזרת היופי לעור הפנים.

פילינג
אחד הטיפולים הנפוצים והפופולאריים ביותר לטשטוש צלקות הוא טיפול ב"פילינג" – קילוף העור באזור הצלקת. הטיפול מתבצע על ידי אמצעים כימיים שונים או באמצעות הסרת צלקות בלייזר, ובכך עוזר לקלף את שכבת העור העליונה ומספק את הקטנת הצלקת. באמצעות שיטה זו ניתן להחליק את האזור המדובר ולצמצם את הבולטות של הצלקת. הטיפול בפילינג מומלץ במיוחד כאשר מדובר בצלקת של פצעי בגרות ובצלקות קטנות אחרות.

שימוש בתכשירים מקומיים
שימוש בקרמים, ג'לים ותכשירים אחרים עוזר מאוד כאשר מדובר בצלקות קטנות. אחת הדרכים השכיחות ביותר להתמודד עם הצלקת היא באמצעות ג'ל סיליקון, העוזר להקטין את הצלקת ולצמצם את הופעתה.

טיפול אנטי דלקתי
ידוע שאחד הגורמים העיקריים להופעת הצלקת היא התפתחות דלקת באזור, וטיפול אנטי דלקתי יכול לעזור להקלה על הצלקת ולצמצום צמיחתה. הטיפול נעשה באמצעות משחות אנטיביוטיות שונות או זריקות סטרואידים, שמפחיתות את הנפחיות ועוזרות להקלה על התהליך הדלקתי המופיע בצלקת.

לפגישת ייעוץ בה נתאים לך את הטיפול הטוב ביותר,

ניתן להתקשר אלינו לטלפון 054-5554777 / 08-9404191

להשארת פרטים, אנא מלאו את טופס יצירת קשר: