הצערה לעיצוב הפנים

הפנים נפולות? עייפות? מקומטות?

כיום יש מגוון שיטות המיועדות להצערת הפנים ועיצובן, המשוות למטופלים מראה צעיר ורענן:

החלקת פנים בלייזר – טיפול על ידי מכשיר לייזר  להעלמת קמטים וקמטוטים, החלקת הצוואר, טיפול בצניחת העור, פיגמנטציה, צלקות אקנה, חידוש והצערת עור הפנים. הלייזר מסיר את שכבות העור החיצוניות בצורה מבוקרת וממוקדת, ללא פגיעה ברקמת העור סביב האזור המטופל. הטיפול מתבצע בהרדמה מקומית ונמשך בין 20 דקות לשעה.

יתרונות: טיפול החלקת פנים בלייזר בטוח לשימוש, כמעט ללא תופעות לוואי או כאב עם תוצאות מידיות ויעילות.

פיסול והצערת פנים – מתיחת פנים ללא ניתוח שמטרתה השבת נפח לפנים, החלקת קמטים, בניית עצמות לחיים, הדגשת תווי לסת  ושיפור מרקם העור. החזרת הנפחים מתבצעת על ידי שומן עצמי שעובר תהליכי סינון והעשרה עם תאי גזע. מילוי הפנים מתבצע בעזרת חומרים שונים כמו חומצות היאלורוניות מהונדסות גנטית. כל חומר מוזרק לשכבה שונה של העור, לתוצאות מרביות.

יתרונות: שימוש בחומרים נוגדי חמצון נספגים, המאפשרים טיפול ללא נפיחויות או תופעות לוואי,

מתיחת פנים בעזרת חוטים – מתבצעת על ידי החדרת חוטים זעירים לשכבת הדרמיס, באמצעות מחטים דקות. החוטים נתפסים ברקמה ומותחים אותה בכיוונים הרצויים. החדרת החוטים מעודדת ייצור קולגן ואלסטין והם גורמים להחלקה והצערה של עור הפנים וכן החלקת צוואר.

יתרונות: ניתן למתוח כמה אזורים בו זמנית בכמה כיוונים וליצור מראה של מתיחת פנים טבעית. הטיפול בטיחותי והחוטים נמסים ברקמה תוך שנה. הטיפול אינו כרוך בכאבים, אינו מותיר צלקות ומשך ההחלמה הוא כיומיים.

במרכז לרפואה אסתטית של ד"ר מננה דן, תוכלו להשיב לפנים שלכם את המראה הצעיר!

הטיפולים במרפאה מתבצעים במגוון שיטות, בטכניקות מתקדמות עם החומרים האיכותיים ביותר.

רוצים להראות צעירים בשנים רבות?

לפגישת ייעוץ בה נתאים לך את הטיפול הטוב ביותר,

ניתן להתקשר אלינו לטלפון 054-5554777 / 08-9404191

להשארת פרטים, אנא מלאו את טופס יצירת קשר: